Då kör vi!

 

För er som missat så slutade jag på fd och började på ett nytt ställe. Tjänsten på fd var bara vikariat och jag hittade nytt jobb, men när det vart en ledig tjänst här så sprang jag in till min nye chef och tackade förmig och fick tillbaka mitt jobb här.
Det är som om jag längtat hem!!

Så nu är allt som det ska vara och jag kan njuta av ett toppenföretag tills jag kommer in på Skurups Journalistutbildning ;)

Jag har hunnit fylla 30 finfina år och firat det i regn och oväder med fina polare, god mat och massa presenter.
Livet tuffar på i rätt riktning kan man säga :D

Idag har jag suttit med massa motivationsmaterial och kännt att OOO det skulle jag vilja arbeta mer med!
Tänkt att få ha ett eget företag och åka ut som Motivations konsult till företag som börjat dala neråt, snoka rätt på problemet och sen få skeppet att hitta tillbaka till ytan igen.
Men allt kan jag inte bli.

Men kanske frilansande journalist OCH Motivationskonsult??
Inga dåliga grejer det ;)

Nu äre lurre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0