Freaking happy!!!



Godmorgon!!!!

Eller inte ALLS godmorgon är det här borta.
Igår stack jag tidigt från jobb för att i spöregn köra in till tandläkaren.
Jag ville hitta en annan lösning än de där förbannade gummisnoddarna han vill att jag ska ha i käften.
Jag ser ut som The Jaw i dom och dom lossnar jämt!
Istället gick jag därifrån med dubbelt så många snoddar i käften, för att allt ska gå fortare och jag alltså kommer slippa det fortare.
Jippiiiii!!! (ironi!)
Ont som in i helvete gör det också! (oironi!!!)

När jag skulle betala lyckades jag glömma bort koden till mitt kort och spärrade helt sonika korthelvetet!
Kutade ner till banken i ösregn för att upptäcka att de stängt för två minuter sedan.
Inga cash hade jag på mig för att handla nåt att äta heller så det vara bara att kasta sig hemmåt å försöka röra ihop nåt GI-skit för att klara kvällen.

När jag sen stack och jobbade (har ett kvälls jobb också) så började det kännas som om ett troll stod och försökte dra ut tänderna och ett annat troll försökte slita upp tandköttet.
HEJJA vad roligt!
Så jag sa till min kollega att "Nu blir jag fan tyst, jag orkar inte babbla mer" så vi körde klart rundan i ett mörkt och regnigt Malmö. Nästan varje adress vi kom till hade besök av polisen också, alltså kan ni föreställa er vilka myyyysiga områden vi var på!

Hemma vid tiosnåret kastade jag av mig kläder, snoddar och annat krafs.
Borstade gaddarna, tryckte i mig en värktablett, på med snoddjävlarna igen och dök ner i sängen.
Fy fan vad synd det var om mig sen inatt, jag har vaknat konstant av värken.

Pip och gnäll för en vecka nu!!
Och så har jag fått UVI ocskå.
Och lingonveckan.

Mitt liv som 30åring börjar fan bra asså.




" En del ger upp före de andra, se till att du är en av de andra "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0