fredagsmys

Hej hej.
Ja här ligger jag som vanligt.
Å lika tråkigt har jag idag, precis som igår.

Så jag har börjat leta roliga historier, mest för att tiden ska gå.

Jag delar med mig:

"två bögar satt i en bubbepool. efter ett tag flyter lite sperma upp till ytan varpå den ena bögen frågar den andre "sitter du och runkar?", den andre bögen tittar upp på honom och säger "nä, nä jag fes"."


" En polisman satt på en uteservering och käkade, varpå han ser 4 stycken negrer komma springandes med ett badkar. Genast blir såklart polismannen misstänksam, det måste ju vara ett stöldgods!

Så efter snabbt övervägande så skjuter han en av negrerna som faller ihop på marken. Ur badkaret ramlar en vit man ur och blir vansinnig och ropar - Va fan!! Varför punkterade du mitt framdäck?! "


" En fransman, en engelsman och en svensk, diskuterar sina favoritställningar. Fransmannen säger att han vill vara över, för då ser han hennes vackra ansikte.
- Under, säger engelsmannen, för då ser jag hennes vackra bröst.
- Bakifrån, säger svensken.
- Vad f-n ser du då, frågar dom andra.
- Det varierar, svarar han. Senast var det ishockey! "


" Tre små söta 2-åriga pojkar lekte i sandlådan medan deras mammor stod vid sidan om och pratade om sina drömmar.

Den ena modern sa: - Åh, jag hoppas att min son blir brandman när han blir stor. Då gör han verkligen nytta för samhället.

Den andra mamman sa då: - Jag hoppas att min son blir psykolog. Då finns han till för människor som krisar.

Då utbrister den tredje mamman: - Min son ska bli fotbollsproffs i italienska ligan. Tänk er! Det är slutspelsmatch och min son ska lägga den avgörande straffen. Han tar sats..och skjuter 3 METER ÖVER. 10 000 italienare ställer sig upp och skriker "vi ska knulla DIN MORSA!"..och det är då JAG kommer in i bilden! "


" En man hamnade i helvetet efter en bilolycka, där nere träffar han djävulen som säger att han nu får välja mellan 3 straff som han ska bli utsatt för de kommande 1000 åren. Okej säger mannen och dom går iväg. Dom kommer till en cell där en man hänger på väggen och blir piskad med ett skärp, nej det här vill jag inte ha sa mannen, så dom gick vidare till nästa cell. I cell nummer 2 hängde en man som blev slagen med en kedja. Det här vill jag inte heller ha sa mannen. När dom kom till sista cellen så hängde en man på väggen som blev avsugen av en helt underbart vacker kvinna. DET HÄR VILL JAG HA skrek mannen, är du säker, det är 1000 år sa djävulen. Ja jag är helt säker sa mannen.

Då gick djävulen fram till kvinnan och knacka henne på ryggen och sa: Du kan gå jag har hittat en avbytare "


Och sista!!!

" En storbystad blondin går omkring utomlands och letar efter en telefon för ringa hem till sin mamma.

Hon hittar till slut ett sånt där café där man kan ringa, maila och lite annat.
Bakom disken står en fet, äcklig gammal gubbe.
Han ler lite så där snuskigt när blondinen stiger innaför dörren.

Hon går fram till disken och förklarar sitt ärende.

-"Det kostar 5 dollar att ringa", säger mannen bakom disken.
-"Men så mycket har jag ju inte!"
-"Då kan du inte ringa heller".

-"Jag måste bara få ringa min mamma, jag gör vad som helst!", skriker blondinen.

-"Jaså, vad som helst?", svarar mannen med ett slugt leende.
"Ok, om du gör som jag vill, så ska du få ringa din mamma"

-"Oh, tack så mycket!"

-"Telefonen finns bakom den dörren där längst ner i rummet, följ med mig dit."

De två går bort till dörren, och in i ett mörkt rum.

Väl inne, stänger gubben dörren, och tänder ljuset.

-"Ner på knä!", beordrar han blondinen.
Hon sänker sig lydigt ner till knästående.
-"Öppna gylfen!"
Hon öppnar upp hans gylf.

-"Ja, det är bara att sätta igång!"

Blondinen tar handen innaför byxan, tar fram den, böjer sig fram emot den, öppnar munnen, och säger: -"Mamma, hallå?!?!?!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0