Idag!!!

Mår jag bra!
Eller bättre kanske jag ska säga.
För FRISK är jag inte, men jag är inte lika döende som jag var igår :)




Så...vad ska man göra idag då?
Jobba ska jag göra imorgon, försöka iallafall.
Jag är för pigg för att lägga mig ner och viiiiiiiila.
Men det var väldigt jobbigt att vara ute i solen, mådde pyton och hostade iväg alla duvor.
Jag började städa badrummet men jag blev helt slut av att lyfta ut mattan bara, så det hoppar jag.

Lite sällskap skulle iofs inte vara fel.

Söta Caroline kom plötsligt förbi igår, supertrevligt och JÄTTElängesen jag såg henne.
Blondie!!!
Så om du går hemma och drar fötterna efter dig så kan du ju titta förbi här? Gärna med en glass eller en kebab.

Jaha, jag fortsätter väl min lilla dag här då....så kan ni ju.....fortsätta eran.


Kommentarer
Postat av: tindra

hej jag heter tindra och är 8 år jag gillar din blogg . men hur många år är du?????????????? hej då

2010-09-11 @ 15:45:08
URL: http://tindraalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0