In sickness and in health



GUD vilken trist dag jag har idag.
Jag blev bara sämre å sämre igår och när jag kom hem däckade jag i soffan.
Mår som en sjuk tösabit brukar må!
Tur jag sparade halva avsnitt 10 av TB så jag kan glo på det idag.
Fast jag VILL inte se det klart, då är det slut å jag måste vänta en vecka tills avsnitt elva!!

HUR kan man bli så här hooked på en jävla tv-serie???
Jag kommer på mig själv att sita och fundera på hur Sookie mår och hur hon står ut med allt som händer henne och så funderar jag på om hon kommer fixa till sin mormors hus igen, för det var så vackert och nu är det så förstört....
Ja ni ser, som om det vore verklighet.

Men en del lever sig VERKLIGEN in i denna serien.
Det finns tex en bar i USA som heter Fangtasia och folk döper om sig till "Compton" och "Stackhouse" på fejjan och det snackas till och med om namnbyte på en by i Louisiana och gissa vad den ska heta????
Jaja, jag antar att det är det som är verklighetsflykt och med tanke på vår värld i dag så klandrar jag ingen :)

Visste ni förresten att "en kopp kaffe" har ökat i kalorimängd från ca 40kalorier till 340kalorier!!
Alltså, vi har gått från en slät kopp kaffe med kanske en skvätt mjölk å en tesked socker till att dricka kaffe med en hel jävla bakelse i!!
Sjukt!!


Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0