:O

Jag har lyckats glömma bort bloggen en HEL dag igen!!

SCANDALIA!!!!

OCH eftersom det har hänt så otrOligt mycket spännande saker det senaste dygnet så är det ofattbart hur jag ska få plats med allt i ETT ENDA inlägg!!

Vart ska jag börja?



Äh vem ska jag ljuga för.....
Jag är inte ett skit mycket kryare, jag är på bättre humör kanske, men inte kryare.
Idag har jag iallafall fått sällskap av C i sängen då han ahft en slappdag och legat brevid och kollat på tv och pladdrat :)

Annars har dygnet varit detsamma, hostat mig till sömns, hostat mig UR sömns, repeat några gånger. Sprungit på toa där emellan eftersom jag blir extremt kissnödig av all den där vätskan "som gör mig så frisk". Fått en sprängande huvudvärk eftersom det är en smärre explosion i hela mig varje gång min skrällhosta drar igång.
Nån påstod att jag såg för liten ut för att kunna låta så..(?)



Jag har också utvecklat någon sorts nattlig magkatarr av alla tabletterna jag trycker i mig.
Det är Noskapin för att dämpa hostan och sen flytande för att lösa upp slem. (nej inte samtidigt nej )
Sen Ipren för febern 3 ggr om dagen och värken i lederna.
Sen för att skynda på det hela trycker jag i mig B-vitaminer av olika slag (två hehe), järn, fiskolja, vitlökstabletter och så en propavan för att få sova en timme om natten.
Men ändå vaknar jag av att det brinner i magen!!!


Blä..
Nu ska jag äta glass!
Min man har handlat åt mig :)

å en puss får ni allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0