True Blood



Åh!
Jag har spenderat söndagen i sängen och kollat klart på True Blood.
Fan.
Nu måste jag vänta till nästa avsnitt sänds!!

Jag har försökt dra ut på det genom att gå upp å borsta tänderna, damsuga, diska, gå ut med hunden osv....men till slut var jag där, vid slutet.
TUR att det kommer en fjärde säsong!
Jag hittade en bild på Rutina Wesley (Tara) och hon är så jävla snygg!! Jag älskar att titta på henne i serien, hennes hy, hennes konstiga mimik, hennes armmuskler. Men jag är less på att hon ska gråta i varenda avsnitt, är det med flit de lagt in detta gråtande tro??
En sak till är lite så där förtrollande, Sookies läppar! Hennes glugg mellan framtänderna och hennes överläpp.
Jag älskar det! Det gör henne så snygg!!!!!!


Jag ska sluta tjata om TB nu. 
Å istället tjata om att jag håller på att bli sjuk. Jag nyser, hostar, har ont i huvet och det kittlar som FAN i halsen!
Var för drabbas jag av sånt här småskit nu? Det bara fortsätter och fortsätter....
Men jag har klunkat i mig tre liter tranbärsjuice idag så UVIn håller på att bli bättre.....I hope.
Bilen är tydligen olaglig att köra runt med så som den ser ut nu så där ligger jag på minus.
Tänderna och gummisnoddarna gillar fortfarande inte varandra och snoddarna flyger hit och dit som små levande ting.
Och smärtan i ryggen har bytt sida till höger sida istället.

Haha, men sån tur att jag är på ett strålande humör ändå!!!!
Min älskade drog och kollade på fotboll så jag ska ligga kvar här å njuta av en alldeles underbar söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0