Varför får du men inte jag?



Jag satt på en bänk här utanför när jag var ute med vovven och kom i samtal med två andra "hund"bekanta.
Vi satt och ilsknade till på "icke"svenskar som som kallade det.
Vi har bott här rätt länge alla tre och sett hur vårt bostadsområde förändrats och eftersom vi är ute mycket ser vi vilka som är marodörerna.
Det är invandrare, till fan 98%. Jag vore dum i huvudet om jag satt och sa något annat.

Nu till det som stör mig.
Att en bosnier sitter och bräker om hur mycket han hatar araber är det ingen som gnäller över. Eller om en arab sitter och gapar om hur äckliga latinos är så är det heller ingen som piper. Är man inte från Sverige så är det tydligen ok att sitta och kasta bajs sinsemellan.
Men om en svensk yppar ett ORD om en specifik folkgrupp så är den stackars svensken rasist så det smäller i kastrullerna.

Hur kommer det sig då att vi helt enkelt inte SKITER i om vi anses vara rasister??
Har vi inte rätt till våra åsikter när vi har BELÄGG för det hat vi spyr ur oss?

Visst kan vi snacka oss blodiga om integration, segregation och arbetslöshet och visst finns det många invandrare, förmodligen majoriteten, som vill jobba och få bygga ett liv på egen hand.
Men det är inte de jag pekar på nu.
Jag pekar på de som rider på klagovågen för att sen dra ut och leva rövare på andras bekostnad.
Mot DOM är jag rasist!

Jag är skitless på elaka bosnier som ränner runt här utanför och kastar sten på hundarna, som tar parken i besittning när hela jävla släkten ska grilla, tro INTE att någon annan får plats då, och förstör allt de inte kan sno med sig hem.
Jag avskyr de snorhöga somalierna som sitter i klungor här utanför och gapar efter varenda tjej de ser och sen bränner ner buskar och bänkar. Jag hatar de araber som snor cyklarna här och allt annat löst de kan hitta.
Precis som zigenarna som kör runt här och försöker sno hundar NÄR ÄGAREN STÅR BREVID!!!!

Häromdagen knivskars en kille en bit härifrån, av en invandrare.
Heroinet som grävdes ner i busken utanför grävdes ner av OCH upp av invandrare.
Cykelhuset som brändes ner tuttades på av invandrare.
Alla nya lyktstolpar vi fick för att lysa bort osäkerheten kvällstid, sparkades ner av invandrare.
Grönsakerna som odlats här nere är plockade och sönderhoppade av invandrare.
Bänkarna är nersprejade av invandrare.
Alla nya buskar blev uppslitna av invandrare.
När snuten jagar någon här så är det invandrare som springer framför.
Körsbärsträden hoppades sönder av invandrarbarns föräldrar när snorungarna inte nådde körsbären i sommras.
Alla hot, skrik och slagsmål som sker dagligen här ute sker av invandrare.

Ska jag fortsätta eller känns det som jag har lite "underlag" för min ilska som är DIREKTriktad mot invandrare?

Visste ni förresten att i Koranen står det att en muslim hamnar i helvetet om han stannar kvar i ett land fullt av synd?
Ni vet redan vad muslimer anses vara syndigt och Sverige är syndigt som faen enligt Koranen.
Varför väljer de då att stanna kvar?
Eller har man valt att tolka det lite som man vill? Som vanligt alltså?


Höll på att skriva "förlåt bla bla bla" som avslut men nej, det vore att trycka ner mig själv.
Jag står för allt ovan.

Nu och alltid.

Tilläggas bör att MINA föräldrar INTE är från Sverige, men jag ser mig som rätt svensk ändå.
De har heller aldrig betett sig som de jag syftar på i inlägget.

 

Kommentarer
Postat av: oj

är du SÄKER på att det är enbart invandrare som gjort detta?och hur vet du det? har du sett allt detta? mycket hat i ditt inlägg! visst är många av de kriminella invandrare.. men detta kan diskuteras läänge...

2010-09-01 @ 20:30:58
Postat av: sanna

Ja jag är SÄKER, annars skulle jag akta mig noga för att bara haspla ur mig det.

Dels har jag sett en del av det själv elelr läst om det eller diskuterat med andra som sett.



Ja du mycket hat var det i detta inlägget.

Befogat hat skulle jag kalla det.

Du verkar tycka jag har fel.

Har jag det?



Och vem är du förresten?

2010-09-02 @ 15:33:25
Postat av: ,

.

2010-09-02 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0