Alex Schulman sågar Idol

http://blogg.aftonbladet.se/schulman

Alex, självutnämnde skribenten och "mångsysslaren", sitter och beklagar sig över Idol så här dagen efter. Att idolerna snart glömts bort har han delvis rätt i men än idag lyssnar jag faktiskt på Amanda, Darin och Agnes. Måns ser jag i tv-rutan titt som tätt.

Till skillnad från deltagarna i programmet han själv leder. Hotellet som påstås vara ett Paradis men som mer ser ut som ett knullexperiment och desperat förnedringshus. Vem kommer ihåg deltagarna från dom programmen?
Jackie går inte att glömma för hon tvingar sig på folk " HALLÅ!!! VET NI VEM JAG ÄÄÄR ELLER!!! ".
Castingpersonalen har så stora problem att få in deltagare att de står utanför folks dörrar och tjatar.
Till Idol sökte...vad var det....13 000 sångfåglar??

Jag är inte sveriges största Idolfan men lyssna på detta och tala om för mig om ni har upplevt samma sköna rysning av ett avsnitt av Paradise Hotel någon gång??




Vi kan väl säga så här: Det enda PH vinner på är att mängden spya, sperma och annan skit är större än antalet artister som kommit någon vart efter att Idol tagit slut.

Men hellre 5-6 stjärnor på himmlen än några ton skit på jorden.

Alex, du får inte ett enda jävla plus av mig.
Idol och Jay får !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0