Dag 10: Vad jag har på mig idag



Så ser jag ut idag!!

Fast sötare :)
Jag gled omkring i mitt nattlinne hela morgonen, till och med när jag gick ner och flyttade på bilen.
Då drog jag på mig vindtäta byxor, kängor och varma jackan och kutade ner.
Jääävligt vinglig färd med bilen vill jag lova!

Sen tog jag ett bad, lät allt ont rinna av mig, skrubbade mig ren, eldade lite salvia.
När jag sen var varm och torr och luktade gott drog jag på mig mina varma sockar, mjukisbyxor, träningstopp och tjocktröja.
Glidarkläder helt enkelt!


haha som jag ser ut!!

OOoooo

Jag har faktiskt varit ute TVÅ gånger idag!
I kängor, stickade tights, öronmuffar och HHjacka och halvt inlindad i en boalång halsduk halkade jag ner till Ica. Hämtade ut paket och handlade mat.
Fy farao vad msyigt det var att dra runt i snön!!

Vinden har vänt.
Jag mår helt plötsligt bra.
Oförskämt bra.

Som tottis sa "Du repar dig alltid så snabbt, jag beundrar dig för det".
Jag känner mig stark.
Jag har gjort rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0