Dag 11: Mina syskon

Jag har två syskon, vissa kallar dom halvsyskon eftersom vi har samma pappa men olika mammor.

Alltså det är tre mammor och en pappa. ;) Men för mig är dom syskon, inte halvnånting.

Den yngste, Daniel, är en sångfågel och teaterapa. Han e sån där liten apa som dansar, hoppar, sparkar, hjular, gör volter ELLER ligger och jäser. Inget där emellan :) Vad fyllde du sist nu? 21?

Han bor i Malmö tills att han flyttar till L.A ;)

 

Min äldsta lillebror heter David och han är exakt lika envis som jag!! Han är.....28?.....29?......

Han är familjens fitnessguru och är tydligen i sitt livs form just nu :) å imorrn kl 8.00 kommer han granskas av kritiska ögon då han tävlar i just Fitness. Go bro!!! Fasligt stolt över mina bröder är jag!!!

 

Nu ser ni ju att det är som jag alltid har sagt.

Vi är stans snyggaste syskontrio!!!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0