Dag 12: I min väska

Godmorgon!
Jag har legat vaken i sängen sen halv nio :) Jag vaknade ur en mardröm men klev genast in i julstämning.
Så det blev kaffe och mannagrynsgröt till frukost.
En frukost jag intog i sängen!!

Så jäkla mysigt jag har det i min ensamhet!
Sen ska jag ut och hänga med min homie Ida.
Hade velat åka pulka med tant och hennes kids med men snön e blöööt.



För att följa listan över de här 30 dagarna så är vi alltså inne på dag 12.
Och vad finns då i min handväska?
Knappt så jag vet det själv.

Men här har vi iallafall diverse prylar:



Nycklar, Ipod, två halsband, pennor, en kontaktlins, ögondroppar, halstabletter, snytpapper, solariumsolglasögon



min kalender/plånbok/pappersförvarare, två kolor, Ipodhållare, anteckningsbok, lösa papper med diverse inköpslistor,6kr, Wizeguyklistermärken, gummisnoddar till tandställningen, Lindexkvitto.

Allts¨.
Jag har en fullständig oordning i min väska.
Men ändå är alla dessa ting ndvändiga.
På sitt sätt.
Kolorna är från nittonhudravetinte, solglajjerna IFALL jag skulel få ett ryck å sola.
Kvitton, nycklar, skit och hans moster.

Jag har en relativt tom väska just nu så detta var NADA.
Jag har hittat mycket konstigt i den annars.
En joggingsko. Hundgodis med bitmärken i.
Clementinskal.
Använt plåster.
Läsglasögon (???)
Silvertejp.
Den borttappade fjärkontrollen till dvdn.
En adventssvamp.
En hel påse skjortor jag glömt att jag köpt:)
En trasig glödlampa (??)

Ja, ni ser. Ordning råder!!

Nu ska jag sörpla lite mer kaffe, sen bada å sen ge mig ut i vinterluften och bara ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0