Dag 13: Den här veckan

Morsning korsning!
Gud vad jag latar mig!!
Jag ligger i sängenn fortfarande och har inga som helst planer på att stiga upp.

Eller jo jag har vart uppe och plantat mina hyacinter och gjort frukost och slängt igång diskmaskinen.
Jag låg uppe aslänge igår, halv tolv e sent för mig numer!!
Å inatt har jag drömt fler mardrömmar, eller inte mardrömmar utan tydliga drömmar där jag befunnit mig på platser och inte vetat hur jag ska ta mig hem.
Vad betyder det??

Igår spenderade jag hela dagen med Ida, vi var på stan å fikade, sprang i affärer, njöt av julpyntet och snackade.
Sen bjöd jag hem mig själv till dom och sen låg vi där, jag ida och koski framför tvn och käkade och mös.
Så bra så bra så bra!

Ni får en sån där "dagens outfit" bild också. Eftersom det ALDRIG händer annars :)



Å så har vi då dag nr 13!!
Min vecka.

Ja vad har jag för planer?
Jag jobbar som vanligt och så blir det en kväll på frivården, sen tänkte jag träna både på gym och paintball.
Jag tänkte också åka ut och hälsa på Pedersen på hans nya gård.
På fredag är det vinkväll hos tottis och sen...ja....sen finns det inte mycket tid till annat :)

NU ska jag mysa alldeles alena någon timme till innan jag tröttnar på det med.

Ha en trevlig andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0