Dani my queen!

Haha!
Varför inte börja smöra redan i rubriken ;)

Jag följer ju som sagt min favvo Dani Karlsson, http://itsmeyourdani.se/ , ja det går väl inte att se länken som vanligt så dra muspekarn över "tomrummet" så är ni där!!!

Nu lottar hon ut de underbara Humanity-armbanden och jag vill så gärna ha ett!!
Dels för jag känner mig så jävla ynklig och liten just nu.
Febrig och nybliven singel.
Att ligga ensam i soffan sjuk utan någon som pysslar om en är ledsamt.

Sen vill jag gärna ha ett armband eftersom jag själv gett bort sådana till vänner utan att få något armband själv, INTE för att de behöver de, jag får så mycket kärlek av dom ändå, men jo jag vill också ha ett :)

Dani ♥ snälla!!!



Kommentarer
Postat av: Tant

Använder mitt myeeeeeee <3

2010-12-09 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0