Dårhus och smarties

Jag var på Willys och handlade grönsaker när jag fick ett IDIOTISKT infall att bygga pepparkakshus!
IGEN!
Läs: J A G Ä R A S K A S S P Å P E P P A R K A K S H U S B Y G G E!!!!!

Inte väljer jag ett stt litet hus heller, nej jag ska bygga en kopia av företaget jag jobbar på!!
IGEN!
Sist gick det åt helvete.
Nu har jag gjort delarna iallafall...



Jag gjorde faktiskt alla delar utan mall.
Jag har redan ritat huset och mallarna förut så jag har det i huvudet.
Och visst, det blev inte SÄMRE än innan och jag tror det KAN bli bra om jag inte tappar förståndet innan.

Det tråkiga med att inte planera är att man inte alltid har allt man behöver hemma.
Som kristyren, den visste jag var värdelös.
TOTALT useless.
Så jag kladdade i kristyren i en spritz, å TJOF så var den slut!
Då gör man EGEN kristyr!
Och utan florsocker så tar man POTATISMJÖL!!
Herregud.....

Jaja här är första utkastet.


Taket ser insjunket ut jag vet, men det är faktiskt så designen ser ut på ena byggnaden :)
Men ja kristyren tog slut och den hemmagjorda var fucked up så jag lessnade, slängde ut lite smarties innan jag bestämde mig för att ge upp för idag och äta upp resten av pyntet.

Så nu sitter jag i mitt mysiga soffhörn och vilar min nacke och rygg!!

Adjå snorkråkor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0