Död åt och all makt åt upp Tengil

Fy helvete vilken bakfylla detta lingonet ligger inne på!!!
Löjligt!!
Jag har, med handen på mitt skenande hjärta, aldrig varit så här dålig.
Jag trillade in vid halv sjusnåret i morse.
Minns ICKE hur jag lyckades tvätta mig ELLER ta mig i säng.

Förberedd på det värsta ställde jag en hink brevid sängen.
Den missade jag kraftigt när jag ställde mig upp och spydde rakt ut i luften.

Tjena!
Fast det var bara vatten och nytuggad clementin som kom upp så det vart inte så äckligt :)

Härlig fjärde advent!!

Men jag hade kul på väg till bakfyllan.
Jag, Malin, Lars, Robban och Henri käkade pealla och drack vin för att sen dra till Bodoni och lyssna på Clash.
Å hur det sen slutade på Etage undrar jag fortfarande!!!!!!

Att sen vakna upp till en tom kyl, ostädat hem, vetskapen att jag måste tvätta, tog nästan livet av mig!
Men då kom en ängel och städade :) handlade och tvättade.
Å så fick jag två julklappar också!!



Nu ska vi äta, slå in julklappar och fira 4 advent.

Tjingbing!!

Å Henri! Tack för livvaktandet hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0