Fiiiiiiiii dej!!

Jag tycker det är så kul när man vet saker ingen annan vet.

Eller några få.

Det finns ett stort stort företag i Sverige som styrs av en mindre bra maaäänniska.
H*n är trött på personen h*n är gift med och har således skaffat sig en älskare/inna.
Denna e/inna har fått anställning i samma företag som...tja....gud vet vad? Handräckare?
H*n lyfter en lön högre än de andra anställdas men det enda arbete h*n utför är i princip.....nada.

Vidrigt.

Å det finns så mycket jag vill berätta om den här personen men om jag berättar mer än ovan så är det lätt att lista ut vem det är. Och då tror jag att h*n blir väldigt väldigt arg :)
Och en arg **** är ingen man leker med.



But I play with you anyway?

Sen kan jag ju skvallra om en viss Eon-chef som misshandlade sin älskarinna.
Han fick sin bil sprängd :D

Mohahahahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0