Godmorgon var för snart 6 timmar sen

Jo så är det.
För nästan 6 timmar sen vaknade jag av mardrömmar och en påhälsning och vart så rädd att jag helt enkelt inte kunde somna om.
Så jag har tittat på gamla tv-serier halva natten och slagit in julklappar.
Jag måste ha väckt grannarna också så högt skrek jag när jag skulle jaga iväg min nattliga gäst.

(kuku!! tänker ni ;) jojo )

Tur var det att jag var uppe så tidigt och kom iväg till jobbet så tidigt för nu är vädret ännu ruggigare än innan. När jag körde var vägarna nästan tomma, allt gick så smidigt att jag började fundera på om jag kört en timme för tidigt.
Men nej, så var inte fallet.
Nu planerar jag lite hur jag ska hålla mig vaken ända till elvatiden ikväll.
Bengan får dra en trudelutt i bilen, för vi ska nämligen jobba ihop ikväll!
Woop woop!
Å ute blir det bara mer snö!!

Ikväll lär det bli rajtantajtan på vägarna :)



Myyyys med snö!!

VI hörs!!

zzzzzzzzzzzz zzzzzz zzzzzzz zzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0