HELVETES@*^~!!!>>

Här är ingen god jävla morgon inte!!!
Jag vaknade, pigg och utvilad.
Mardrömsfri, orosfri.
Avnjöt en god frukost i lugn och ro.

Fixade och donade.

Men TJI fick jag!!!

TJI fucking helvete fick jag!!!

Gick ner i god tid och bokade tvättid, då ser jag att de värdelösa, extremt värdelösa helvetes elektrikerna bytt lampor i källaren. Istället för söta fina skinande lampor så har de smällt upp gigantiska lysrör som TOTAL förblindar en när de tänds.
Är det detta jag betalar för i hyreshöjningen?
Det och massa sladdar som sticker ut genom husväggarna?
Portkodsapparaten som hänger på sniskan i en sladd?
Alla hål i väggen i min lägenhet och totalt livsfarliga skitvägguttag de monterat upp?
Felkopplingen som förstörde TVÅ taklampor för mig och så skyller de på MIG??
Jag har för fan aldrig dragit någon el i min lägenhet!!
Det har en elektriker gjort och det har fungerat utmärkt fram tills nu!!

BAH!!



Kommer ut till bilhelvetet för att upptäcka att de slängt på en äckelgul böteslapp på 800 riksdaler!!!
Vad i helvete!!!!!!!!!!!
Jag har felparkerat på 40centimeter!!
Märk ut gathelvetet då så jag slipper släpa med min tumstock varenda gång jag ska parkera!
Is och snö gör det en aning svårt att se vart alla kanter och skit går!!!

Sen märker jag att jag inte ser ett skit ut genom rutan!
Det är en FET jävla flottig hinna över hela rutan!
Jag får skrubba satan med sprit TRE gånger i kylan tills det är någorlunda bra.
Kör iväg för att upptäcka att jag glömt kaffet på trottoarkanten.

Sen ska vi inte tala om alla idioter som körde på malmös gator i morse. En, han parkerade mitt på Lundavägen, i vänster jävla körfält bara stannar han. Vad är det för fel på folk.....
Och cyklister!!
När i helvete ska ni lära er att ni INTE har företräde på ett övergångsställe OCH att ni är osynliga halv sju på morgonen om ni inte har lampor!!!!!!!


Nä!
Gå och DÖ!
Hela jävla världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0