Ledsen

Jag är hemma idag.
Från jobb, från träning, från allt.

Igår tog mitt föhållande med min sambo slut.
Hur det gick till vill jag inte ens gå in på av respekt för honom och hans fortsatta liv.
Jag hoppas hoppas hoppas att han någon gång kommer må bra i själ och hjärta helt och hållet.
Vi tog fram det sämsta ur varandra och vi var aldrig rätt för varandra heller.

Att vårt förhållande var slut redan innan visste jag, men det är svårt med avslut.
Därför drog vi bara ut på det.

Så idag är jag hemma med ett ledsamt hjärta, klump i magen MEN med en lättnad i kroppen.
NU kan det bara bli bättre.
Nu är jag fri.
Nu kan jag läka, växa och älska mig själv igen.

Vi hörs vänner.
En annan dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0