Lindor Röda drömmar

Inatt sov jag ungefär ingenting!!
Jag vaknade nån timme efter att jag somnat och var så rädd för något....vet inte för vad.
Så jag fick sätta på tv:n tillslut och sova med den på.
Det är sällan jag är så psykiskt stressad som jag är nu.
Men det är det avslutade förhållandet tror jag.

Det tog hårdare än vad jag trodde.

Så jag tänkte göra slutet på det här året till MITT år!
Jag har idag handlat tv till sovrummet, en till låda till min hylla.
Och sist men inte minst Lindt choklad!!



Tvn vart på gränsen till för liten men den står ju trots allt i sovrummet så det kan kvitta.
Och så ny fin burk i grönt ser ni också på bilden ;)

Nu har jag ätit min heta kyckling med ugnsrostad broccoli och brysselkål och ska således avnjuta min choklad!!

Hej hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0