Morgonstress

Varför snoozar man 40minuter istället för att stiga upp varje morgon?
Varför kan jag inte lära mig att välja ut kläder kvällen innan?
Eller förbereda frukosten?
Duscha på kvällen istället?
Det bara trillar över mig saker som måste fixas hela tiden!!



Nä det är som om jag har antagit en utmaning att komma till jobbet så i sista minuten att folksamlingen drar efter andan i ren spänning när jag trillar in med halsduken fladdrande och kassar och väskor och sladdar kring benen.
Men jag lyckas iallafall alltid komma i tid :)

På torsdag får jag nog stiga upp 05.00 för då kommer snön tillbaka....

Jag har hunnit shoppa på morgonkvisten också :)
Mellan omelett och kaffe blev det två tishor.
Tänk att jag hinner med sånt fast jag har så brådis på morgonen???




Nu ska jag ratta in lite kanaler på min nya radio på jobb :)
Vill HELST hitta julkanalen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0