Onda aningar



Det är en väldigt konstig dag idag.
Imorse gick allt alldeles för smidigt för att vara bra....om ni förstår.
Och påhälsningen inatt, den berättar jag inte om då det finns för många som lätt dömmer ut en som totalt väck i pallet om man berättar det.
Men jag vet inte hur jag ska tolka det hela bara.

Å så lugnet runt om mig idag.
Stillheten mitt i kaoset.
Vädret?

Ni vet när man inte kan sätta fingret på vad man känner.
Men man vet ändå.
Men det går inte att framföra.

Så känner jag.

Så OM det skulle gå åt pipsvängen idag så vill jag skicka en hälsning till alla fina underbara vänner.
Jag älskar er!

Och så min familj, FRÄMST min bästa mamma!
Er älskar jag så mycket att det inte går att förklara.


Ja, man brukar ju inte säga det FÖR ofta.
Så det är lika bra att skriva det.

Äh gu va jag bubblar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0