SaNnA pAcKaR

å tycker det är förbaskat tråkigt!
Så jag gör allt annat istället för det....till och med städar!!!
DÅ har man tråkigt!



Anledning till packandet är för att jag far till hufudstaden imorgon och anledningen till varför det är tråkigt att packa är för att jag som vanligt är seg i kolan och inte kan tänka ut vad jag ska packa.
Julklappar √
Mobilladdare √
Andra sladdar √
Varma byxor och tröja √
Mjukisbyxor √
Kjol √
Tröja √
Get  √



Stearinklump √
böööööööööö jag p a l l a r inte!!!!
Så jag sitter här och kränger vindruvor och bullar som tant va inne å lämna på jobb idag :)

Jaha.

Å så har jag åkt tåg idag, gick ju smärtfritt.
Till skillnad från igår när jag stod i 60min å väntade på äckelbussen i 20 minusgrader.

Nä nu tröttna jag på detta.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0