Skotta åt helvete



Jaha!
Idag är bara ännu ett helvete bland alla andra helvetes dagar!
Igår glattade jag omkring i stan som var ett rent helvete av snö och jag svor ca 54gånger innan jag lyckades parkera.
På väg hem dog kopplingen och jag tuffade hemmåt i 20kmh.
Å folk tutade och hötte med knytnäven.

ATT jag ens lyckades trycka in bilen på en laglig parkeringsplats är ett mysterium. Men nu står hon där hon står, skrotfan. Och jag är glad för det ändå, att den dog menar jag. För jag slapp skotta loss bilen imorse. :)

Och ikväll skulle jag kört rundan inne i stan men det slipper jag också.
jag vägrar. Sätter mig på tvären.
Om det var jobbigt i lördags att köra så vill jag inte ens tänka tanken på att köra fem timmar, kvällstid inne i stan idag :)

Jaha nu går mina ögon i kors.

M Å S T E  H A  J U L M U S T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0