The new me

Jag har bestämt mig för att sluta lyssna på folk som tjatar hål i huvet på andra som förbättra sitt utseende.
Mina morötter för att nu börja träna igen och återgå till den slankare linjen är olika behandlingar.

Förr gick jag alltid till Liljana för en brasiliansk, det ska jag återigen ta upp!
Hej smärta!

Så det blir trosor av!



Och hår bort!

Sen blir det Restylane för att få bort de mörka ringarna under ögonen


Fast mina ringar är mörkare än så här.

Sen ska restylane trolla bort acne-ärr, förstora ytterkanten av överläppen lite och ta bort den sura lilla minirynkan i mungipan. Laserbehnadling med IPL för att ta bort ytliga blodkärl så att jag slipper min röda näsa och mina röda fläckar som gör min hy skittrist.
Och på samma sätt ska jag ta bort pigmentförändringar jag drog på mig i Chile när jag brände kinderna i solen och sen kunde lyfta bort huden i stora bitar.
Låter snyggt va??

Och så ska de stora porerna bort!

När tandställningen väl är borta ska tänderna blekas för att återgå till sin vanliga färg och det är först då som läpparna kommer fyllas.



Visst låter det som att jag kommer se ut som en plastikopererad HollywoodFru?
men saken är den att dessa ingrepp egentligen är väldigt små och jag kommer inte se ut som en stelopererad anka efteråt.
Men det är små förändringar som får mig att känna mig vacker även när jag stiger upp på morgonen och ser mig i spegeln. Förr gjorde jag faktiskt det. Jag gillar mycket med mig själv men nu ser jag spåren av många års festande, sömnbrist, solande och allt skräp jag stoppat i mig.

Jag HOPPAS att jag efter detta kommer ta bättre hand om mig och sluta förstöra mig själv. :)
My beautiful me!! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant

Ooooo de läpparna var riktig sensuella och fina

2010-12-29 @ 17:20:01
Postat av: Lotta

Hej !

Vart har du hört att man kan använda restylane för att få bort de mörka ringarna under ögonen?



Vill också !

2011-10-20 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0