Woop woop!!

Halleluja!!

She´s back!

Och Gud vad trött jag är!!




Igår kom jag hem på kvällskvisten från Stockholm. Inte fan var snöhelvetet borta och inte var det städat hemma heller! :O
Det suger lite detta.
jag fick själv gå ner och handla, slänga sopor, rädda döende blommor, laga mat.....och ja det var väl ungefär vad jag orkade.
Sen slocknade jag som en liten bebis framför ett tv-program om en trädgård gjord avnågon slags lera (??)

Jag känner mig rätt nöjd över att vara hemma, trots att bilen inte funkar och jag måste åka busshelvetet varenda dag IGEN. För det är tröttsamt att vara på resande fot med en liten hund, tonvis med snö och försenade tåg.
Men jag har trots detta haft en mysig jul med massa mat, godis, stor julgran, många fina klappar och fantastiska promenader i meterdjup snö.

Men nu är jag på jobb och inser hur mycket skitgöra folk lämnat åt mig.
Ja, det är bara att börja möblera om då, fylla på, plocka undan.
Och jag som gjort så fint när jag åkte härifrån.

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0