Att stresshandla

På min lurre idag hade jag som vanligt en liten "to do" lista.
Jag brände snabbt upp till buran med bilen (det tar ca 2minuter att gå dit men jag HADE ingen jacka!!) avhandlade alla punkter och rusade mot bilen igen.

Plötsligt stannade jag framför Stadium och kände att NU är det dags att köpa vinterjacka. Annars kan jag lika gärna gå utan resten av vintern. Snacka om att intensivt längta efter våren....

Så det blev en finfin HH i benVITT. VITT Sanna!!!! Är du dom som vanligt?? Men jo jag hann ut därifrån innan mitt sunda förnuft ropade att "du kommer bli skitig som en jävla gris!!"
Allt går att ignorera om man bara inte svarar.

Nu har jag en mysig och VARM jacka :)

 

Dodotata!!

Och med detta meddelandet återgår jag till mitt arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0