Buuuu

Det suger faktiskt att det är måndag idag.
Jag fixar INTE att vända min inställning idag.
Jag antar att det har att göra med dålig sömn och allt trassel på jobb i morse.

Jag somnade som en full törnrosa i vår nybäddade säng igår. Sen vaknade jag TRE gånger och var klarvaken.
Orsak: mardrömmar.
Först vart jag skjuten i huvudet, men överlevde. Men det rann blod ur kinderna konstant.
Sen tog min kusin mig som gisslan och det var läskigt som fan trots att hon är en liten sparv.
Sen blev jag dömd till 1års fängelse och där inne befann sig min barndomskamrat.
Hon tipsade mig om things to do, så jag lärde mig sticka.....bara DET var ju fantastiskt sorligt!
Sen insåg jag att jag skulle bli av med lägenheten när jag satt där inne och ja en massa ångest kröp ju på en.

Så när klockan var fem kände jag att det inte var läge att försöka somna om.
Inga fler mardrömmar tack!!
Vart kommer alla mardrömmar ifrån?
Jag har inget att bekymmra mig över??
Ingen stress, ingen press.




Å så fick man sitta i bilen i en kvart innan imman försvann.
Bläää.
Å så brakade helvetet lös på jobbet direkt när man kom dit.
Tappade glas och koppar i golvet. Kaffemaskinen pajjade.
Kobra lade av och Kunderna ringde som tossingar.

:(

Där rök mitt humör all världens väg.
Tur att mina kollegor sjunger MFFramsor i kör så man har något att glädjas över. ;)

Nu ska jag försöka få nåt gjort här.
Å mitt kaffe hann kallna IGEN!!!!!!


J A G  B L I R  T O K I G!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0