Christmasfeeling!

Hej!
Det är fan MÅNDAG!!
Vart tog helgen vägen?

Mami var på besök och därför sprang tiden iväg.
I lördags morse kom hon och vi stack direkt ut och köpte växter, lite julstjärnor och växter som klarar kylan på balkongen.
Jag fick lära mig att aldrig ta in Ljung i hemmet, det bringar otur, men jag sket i det.
Sen handlade vi fikabröd och drog hem och slängde oss i varsitt soffhörn och läste och pratade.

Jag åkte med lillbrorsan och hans tjej till den yngsta brorsan och firade hans födelsedag, det var maskerad och jag gjorde det jävligt enkelt för mig. Jag klädde ut mig till paintballspelare. :P

Å igår stack vi till Lomma och lade blommor på Karins grav och sen for vi på en shoppingrunda.
Jag vart alldeles yr av allt julpynt i affärerna och vi fyllde bilen med kuddar, julkrafs, mat och annat gott.

Jag kunde inte motstå äkta WT-krafs :)



Trots allt glitter så är dom väldigt tjusiga :)

Och så vart det ljus till förbannelse! Mossa, röda band och torkad anis.

 

Och så drog vi långfika innan vi handlade mat på Krua Thai och åkte hem och körde ett "solsidan"maraton.

En jävligt najs helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0