Cowboys & Aliens



Jag ligger fortfarande i sänge och slappar.
Helt underbart!
Min sambo är på akuten och plockar ut sågspån ur ögat.
Jag vill INTE byta känner jag!!

Jag blev överlycklig när jag hittade trailern till denna filmen "Cowboys & Aliens" Jag som HATAR cowboyfilmer men älskar Alienfilmer har hittat den perfekta combon.
Nu återstår det bara att se om den kommer till schweden och om den är BRA!!

cheezy!! ekar det i mina öron, men sånt har jag aldrig brytt mig om förut :)

Nu ska jag fortsätta dega en stund innan jag pallar mig iväg till gymmet.
Ikväll ska jag spendera många goa timmar med några av tidernas finaste tjejer!!
Å dom är mina allihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0