Dag 2: First love

Min första pojkvän var faktiskt redan på dagis. Han hette Johan.
Men jag kan väl inte påstå att det var kärlek??

Den jag faktiskt var förälskad i för första gången i mitt liv hette Janne.
Vi bodde mitt emot varandra och såg en dag in i varandras fönster.
Vi glodde på varandra många veckor innan vi vågade oss ut för att träffa varandra och efter det höll vi ihop i nåt år.

Men som tonårskänslor brukar så tog även dessa känslorna slut och vårt förhållande var historia.
Vi hade väldigt svårt att klippa all kontakt en lång tid efter det och jag minns hur hans nya tjej vart vansinnig varje gång hon hittade honom, gråtandes, utanför min port eller dörr.


                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0