Day 1: this is me

Jag föddes i Malmö 1980 med en stor kalufs på huvet.
En snäll bebis och en snäll unge var jag.

Jag har två bröder och en låtsasbror. Han är storebror till min yngsta halvbror ;)
När jag var sju flyttade vi till Söderköping där vi bodde i två år innan jag släpades vidare norrut till Upplands Väsby.
Där bodde jag till jag var 20 och stack till staterna.
Efter en VÄLDIGT omtumlande tid kom jag hem igen och kände direkt att jag INTE ville bo kvar i Väsby.

Så jag flyttade hem till Malmö igen och här är jag kvar än idag!
Jag bor förresten på samma gata som jag bodde på mina första levnadsår. :)
Här är INTE som förr vill jag lova!!

Idag bor jag med hund och sambo och har NOLL planer på barn.
Istället vill jag lägga all min tid på paintball, träning och jobba ÄNNU mer för att få ÄNNU mer pengar så jag kan spela ÄNNU mer paintball!!

Tjena och godnatt!!



Kommentarer
Postat av: Tant

Haha love you tant s

2010-11-23 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0