Day 6: My day

Idag sov jag till nio, sov som en stock med lilla vovven tätt tätt intill mig.
Hon är som en värmedyna :)
Sen klev jag upp till en framdukad frukost och tända ljus :)

Så nu har jag suttit här ett tag och myst och ska snart ivägg till gymmet.
Jag promenerar idag!!
Jag rör inte bilhelvetet.
Eller, stackars bil, det är ju inte bilens fel att vi sladda runt som vi gjorde igår.
Det är SNÖN och mitt fel!!
Men jag rör ändå inte bilen.

Sen skulle jag egentligen ha jobbat men jag är pajj idag, om man säger så.
Jag jobbar helt enkelt inte idag.
Så det blir lite adventsmys efter gymmet.
Slapp och vila.

Nu lägger jag ifrån mig datorn!!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0