Day 7: My best friend

Jag har egentligen inte bara EN bästa vän, men om jag bara får beskriva en så väljer jag Zandra.
Zandra och jag träffades en fyllekväll i Väsby utanför ett sunkigt ställe kallat "magget".
Herregud så mycket tid man slösat bort där!!

Anyway.
Hon hade hamnat i gräl med en killkompis till mig och stod utanför stället och grät.
Just då visste jag inte vem hon var eller varför hon var ledsen men jag blev så ledsen själv när hon stod där och grät alldeles ensam.
Så jag gick fram och tröstade och vi började prata.
Ja och på den vägen gick det sen.
Vi blev buddys!

Fy farao vad vi har festat ihop!
Och gjort dumma saker.
Å busat!
Vi älskar att hitta på hyss.
Vi åker soptunnor, kundvagnar och pakethållare.
Å så dansar vi kring midsommarstänger och busar med pojkar.
Å så blir vi fulla.
Jämt.

Hon är en av de finaste människorna jag har i mitt liv och även om hon bor i Norge så kommer jag aldrig aldrig aldrig bryta min vänskap med den jäntan!

Love always! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0