......... ~ .........

Jag är på pisshumör idag!
Fast det var jag redan igår kväll när jag låg och försökte sova.

Istället hölls jag vaken av mohamed, achmed och what ever dom heter.
De stod mitt på gatan nedanför och snackade om helgens slagsmål, jävla fittor och den där "eeyy mannen" .
Eller snacka är väl en underdrift, GAPA var vad de gjorde.
Till tolv nånting....
Då fick jag en chans att somna......

.....för att vakna igen vid tre när de var tillbaka och låssades slåss med varandra och trycka upp varandra på diverse motorhuvar och biltak. Att sätta igång alla billarm hörde visst till leken också.
Och att mordhota "din mama" vart jävligt poppis när grannskapet började skälla på dom.

Dåligt humör? Du måste skoja......



Imorse tappade jag sen min löjligt dyra chanel rouge och 360 pix gick i tusen bitar och färgade det nyskrubbade badrumsgolvet mörkrosa. Efter 40minuter tappade jag mitt andra rouge från Id minerals och ytterligare 400 pix spreds ut över golvet. Då slängde jag handspegeln i badkaret i ren ilska och drog på mig sju års olycka i form av tusen tusen små spegelbitar.

Om den idiotiska cyklisten känt till allt detta hade hon kanske förlåtit mig för att jag tutade henne halvt döv när jag körde till jobbet.

Ack och ve.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0