Gooodmorgon!!

Det känns som en evighet sen jag vaknade och inte kände mig våldtagen i näsan av en elefant!!
Nu börjar jag bli friskus igen :D

Vi är inne på söndag redan och helgen den fan bara svicha förbi......wrooOOOOoooom
Igår jobbade jag till ett, sprang hem och typ våldssov en kvart, ut med hunden, i med lite lunch i magen och vidare till MPA. Där körde vi två timmars drillning med Maccan och Ulli och jag trodde faktiskt jag skulle ha träningsvärk idag, men nej.
Sen for jag vidare till LP, iklädd min svettiga outfit, och drack kaffe och åt smöriga kanelbullar :D
Tjo!!

Så MYSIGT den tjejen har det!
Hon är inredare ut i fingertopparna och jag hade kunnat ta foto på en damråtta och det hade ändå sett ut som en heminredningstidning!!!




Sen firades min farbrors födelsedag...men ärligt...jag var en trafikfara redan så jag körde hem vid elva snåret.
Jag garvade högt när jag blev medbjuden på en öl på Bastard, men det var fan ett skämt att jag skulle suttit där i paintballkläder, stunkit lökig svett och ögonen hade gått i kors.
Så tack men nej tack!!

Jaa så nu sitter jag här.
Med mina grova mackor.
Med keso, vitlök och kräftstjärtar på.
Ägg.
Kaffe.

Lyssnar på diskmaskinen och rockklassiker.
Njuter.
Planerar.
Drömmer mig bort.

Saknar en vän som bor lite långt bort.
Men ler när jag inser hur nära jag har mina andra goda vänner.

Livet är precis som det ska.
Trots förkylningar och stress.
Det är mitt i prick livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0