Hälsokost och slimfit!

Hej Kokko!
Här är enligt ditt önskemål dagens matintag :)



Som ni kanske vet så har jag börjat följa ett kostschema jag fått av min äldsta lillebror.
Han är både matguru och träningsguru.
Och snygg som fan.

Anyway.
Jag ska försöka vara noga med att skriva in allt jag äter och allt jag tränar, lite som morot för mig själv och för er som vill apa efter.
Peppning mottages tacksamt i kommentarsfältet ;)

Då kör vi:

Frukost: 100 laktosfri keso, en halv röd paprika och en halv vitlök krossat i keson. Detta var pålägg på två grova skivor bröd. 1 kokt ägg, som tyvärr slängdes då det var löskokt, men annars ska det ätas. Vitaminer som: ALA, C-vitamin, B-6, omega-3, vitlökskapslar och Mivitotal flex. En kopp kaffe utan socker.

Mellis: 100g keso, 1/4-dels nätmelon. 3 stora glas vatten.

Lunch:  100g Quinoa, 100g lax, stekt aubergine, kokt brysselkål och sugarsnaps med lite olivolja på. 1 stort glas vatten.

Mellis: 100g keso.....nada mas!


Återkommer med middag och eventuell träning/promenad.

Nu skulle jag helst sätta mig å beställa julgardiner och Pbkläder, men istället masar jag mig iväg på möte!!

Ack så mysigt!


Truly your´s   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0