Hantverkarna på andra sidan

Nu kommer dom igen.
Hantverkarna.
De har stått på andra sidan väggen i några veckor.
Spelat radio, spelat kort, borrat, slängt upp väggar, byggt nya kontor åt oss.
Varje gång de blivit toanödiga måste de springa runt heeeela byggnaden in och förbi mig för att sedan springa tillbaka igen.

Det är pinsamt både för dom och för mig.
För de fattar ju att jag sitter och tänker på hur länge de är inne på toa varenda gång.
Eller de tror att jag tänker på det.
Det gör jag inte.
Men jag låtsas att jag gör det.

Idag ska de slå hål i väggen.
Då tar det roliga slut.

                                  


Såg förresten att Bloggkommentatorerna länkat till mig.
Inte för det gör någon skillnad men HEJ alla nya läsare :)
Välkommna till årets mest Ofashionabla blogg!
Jag är varken snygg, känd eller rik.
Jag kan heller inte ett skit o mode, klubbar, inredning eller kändisar.

Och där försvann dom igen!
Skönt att allt är som vanligt....

Kommentarer
Postat av: Lit de Parade

Stackars hantverkare:-)



M @ Lit de Parade

2010-11-22 @ 16:24:42
URL: http://www.litdeparade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0