Helgen som gick

Oh vilken fantastiskt skön helg jag haft!
I fredags kurade jag och sambon ihop oss i soffan. Vi åt några bitar choklad och kollade igenom Änglagårdfilmerna. I lördags skuttade jag iväg till gymmet och drog en 50min på löpbandet och solade en kvarting. Drog snabbt hem och powernappade innan jag drog till Ida för tjejkväll. Vi åt gott, bakade pepparkakshus och bubblade.
Igår drog jag en till repa på löpbandet, men det blev bara 35minuter. Jag blev akut skitnödig! hahaha!!
Men jag körde rygg och mage STENHÅRT för att kompensera lite och sen drog jag och handlade mat.

Väl hemma satte jag ihop pepparkakshuset. Underligt, den delen av huset som var ENKLAST att baka vart totalkatastroffel!!! Bra jobbat du som skar ut dom delarna ;)
Sen gjorde jag matlåda, stekt kyckling och råris, för 6 dagar frammåt.
Jag badade, packade gymväskan och avnjöt två avsnitt av The Event innan nästa visades på tv.
Grymt skön helg!



Så, nu får vi se hur den nya veckan artar sig. Det är mycket nu.
Träna ikväll och imorgonkväll. Jobba onsdag kväll. Paintball torsdag kväll. På fredag drar vi till Snogeholm med jobb och kommer hem nån gång under lördagen och då måste jag försöka hinna till gym.
Å så jobbar jag på söndag igen!!

Puh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0