Inspiration





http://mittlivplandet.blogspot.com/


Den här bloggen är så otroligt mysig och hemtrevlig.
När jag såg att hon lagt in en "jul"header så nästan sprang jag hem och kastade upp ett par julgardiner i köket.

Problemet med mig är att när jag vill göra något ska det gå undan.
Att stryka och tvätta fönster och grejja är liksom inte min kopp te.

Gardinstången for ner i hundmatskålen och nu ligger det hundmat över hela golvet.
Eller låg, vi har ju en självgående damsugare hemma ;)
Sen for en blomkruka ner.
JORD över hela golvet.
Sen insåg jag att jag måste sprätta upp en söm för att hänga allt snyggt, men jag klippte istället hål i hela gardinen. Men den hänger iallafall uppe.

En fin skrynklig julgardin med hål i hänger uppe och nedanför står en stor frodig julstjärna :)
Så mysigt att komma hem till!!

hehe Casa Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0