Kost å sånt där

Jag kom på att jag glömt ta mina ALA-tabletter som jag ska. De reglerar blodsockret och jag blir inte på krigarhumör som jag annars brukar bli när jag är hungrig :)


Hur har jag ätit idag då?


Frukost: 2 grova med 100g keso, röd paprika och vitlök på. 1 kokt ägg, en kopp kaffe och alla vitaminer.


Mellis: 1 grov macka utan något på, 100g keso och 1 sharonfrukt. Egentligen ska jag inte äta den där grova nu men så hårt som vi jobbar idag och med tanke på att jag kommer jobba till 22.30 ikväll med VÄLDIGT lite mat tillgänglig så känner jag att den där grova nästan är ett måste.

Lunch: 100g mager farlikorv, 100g potatismos, massa grönsaker och en hel drös med vatten! 1 ALA tablett.




Förresten.
Jag har bestämt mig för att köpa en dyr men ack så efterlängtad julklapp till mig själv.
Nog för att jag beställt massa annat, linser, vinterjacka, klänning, julgardiner, Id mineralpuder och fina pappersmuggar men DETTA är något utöver det vanliga. :)

Ni får se när jag väl har rott det i hamn ;)





  Ur´s truly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0