Makin belive

ATTJO!!
Nä! vitlök!!
Inga förkylningar igen tack!!

Jag sprang utan jacka igår när vi jobbade.
Visserligen hade jag kofta, halsduk och vantar, men det var fan kallt ändå :)

Vinterjacka?
Nä?
Det har jag inte.
Den lämnade jag tillbaka för den var så ful.
Å nu hittar jag ingen jag gillar.
Alls.

Anyway.
Gårdagens kvällsjobb var riktigt mysig.
Vi körde långt ut på landet i snömörkret.
Med oss hade vi en konsert med Volebeat i radion och en påse Chokladöverdragna skumtomtar :)
Bengan rockade med och höjde volymen.
han gillade faktiskt Volbeat.
Men vem FAN gör inte det??

"Making believe,
That you still love me.
It's leaving me
Alone and so blue.
I'll always dream, but I'll never own you.
Making believe,
That's all I can do"



Nu ska jag langa in keso i gapet och dra en halvliter bubbelvatten.

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0