Ögongodis

Jag har totalt tappat bort mig i mitt löfte om att skriva ner min dagliga kost :)
Så här kommer frukost, mellis och lunch för dagen!
Igår åt jag förresten exakt samma sak fast ja gslarvade med kvällsmaten.
Jag var så hungrig så jag kunde inte motstå frestelsen.

Men jag vet varför jag slarvar. Jag har ännu inte börjat träna och jag blir så deppig av det och då slarvar jag med maten, samma som att tröstäta.

Anyway:
Frukost: 2 grova mackor med 50g keso och 50g kalkon, hackad röd paprika. 1 kokt ägg, 1 kopp kaffe, massa vitaminer.

Mellis: 100g keso, röd paprika och sugarsnaps.

Lunch: 100g lax, 100g quinoa, kokta grönsaker (i minimal mängd visserligen), 1 kokt ägg.

Och nu har jag bestämt mig för att ägna mig åt ÖGONGODIS istället för vanligt godis.
Så nu har jag dreglat lite över klockor.

 

Den svarta rosettklockan är to KILL for!!

Fast jo jag kan tänka mig allihop :)

Nu ska jag glufsa i mig keson för fulla muggar!

 

 hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0