schwettigspagetthi

Förhelvet vad duktig jag varit idag!
Jag tror det är årets första löppass på bandet :D
Det var på tiden kan man ju säga.

När jag tänker efter är det inte första passet men ok, efter min lååånga "vila" så är det första.

Jag körde 60min på löpbandet, 5 uppvärmning, 50min intervall. Gående i rask takt i kraftig uppförsbacke och sen löpning på planmark. Det gick över förväntan och det sista löpet maxade jag allt vad jag hade.
Jag maxade så mycket att jag nästan svimmade sen.
Så jag satt där mitt i gymmet på golvet en stund tills gymmet slutade snurra :)

Jaha, sen blev det mage och rygg utan viketr.
Jag hade behövt en banan för att ha kraft till ett styrkepass också.

Well well, jag är nöjd.
Nu har jag klämt i mig GI pasta med tonfisk i vitlök och tomatsås.
En dusch på detta så e jag som en nyfödd.



En sak bara.
Jag tycker det är skitdåligt av SATS att inte ha 3månaders eller 6månaderskort.
De har ett gästkort som gäller en månad för 700spänn.
Skrattretande.
Men på grund av detta så kommer jag överge SATS för Friskis.
Synd. Jag gillar utsikten, läget och att det ligger på väg hem från jobbet och paintballen.

over´n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0