Skulle behöva

en BRA kamera!
Så länge nöjer jag mig med mobilen.

Jag valde att pyssla runt lite hemma istället för att slänga mig framför idiotlådan.
Så jag började med att plocka BORT julpynt som stod framme överallt.
ALLA tomtar vi har i julpyntslådan stod framme. Julstrumpor, lucior, änglar, röd julbelysning och alla halmgrisar och två halmbockar trängdes i hörnen.

Har han fått en hjärnblödning eller?? Syftar på min sambo.

Sen hängde jag upp vackra band runt v-rumsgardinerna.



Tog ett foto på mitt försök till mysiga köksfönster :)



Å min fina lilla ljusstake blev så här fin



Eee va fjuttigt allt ser ut på bild....

Jaja då får ni en bild på lyxliraren här hemma då....



Nu ska jag fixa pepparkakshusmallar!!
Resultatet av det kommer LÄNGRE fram.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0