sneakpeak!!

Jo jag är ju arkitekt på fritiden om ni har missat det.
Ni som är nya läsare vet förmodligen inte om detta.
Så för å skryta lite kommer en sneakpeak på mitt senaste verk:




Något jag INTE är är fotograf.
Men det undgår ingen.
Det tråkiga med hela pepparkaksbyggandet är att av fyra olika byggnader så är endast ETT helt.
Resten har brutit ihop.
En enda ful hög är det.

Men min sambo tycker jag ska limma ihop det med kristyr.
Då blir det en stor hög kristyr med lite pepparkakssmulor.



Jag ger upp!
Nu ska jag superslappa i mitt soffhörn med en varm hund som MÅSTE ligga på min ena arm och en sambo som ligger och piper lite över sitt onda öga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0