Är det inte torsdag idag??

Nej det är FREDAG idag!!

Jag tror att något hände i vår värld i onsdags.
Något mysko, kanske en invasion från yttre rymden av något slag.
För det verkade som att de flesta tappade en dag.
Vi trodde det var torsdag och inte onsdag, jag planerade upp hela min tisdag som om det vore torsdag dagen efter.

Nåja. Nu är det fredag iallafall :) och Oktober är snart slut!
I helgen väntar en toppendag på banan där söte Dante kommer vara med och leka och sen stundar avslutning på söndag med diverse kvinnoklädda pojkar och karvade pumpor. Och sprit. ;)
Jag har svårt att riktigt stanna vid helgen, för jag längtar sååååå efter tisdagen!!
Tisdagen som förut var veckans mest onödiga dag har fått en ny betydelse :)
Den kan vara den mest avgörande dagen i mitt liv!!
Eller ok, fritidsliv då.

Mer om det får ni veta sen.

En annan sak.
Om ni hela tiden berättar att ni läser min blogg, varför kan ni inte kommentera den här då?
Ett "hej" eller ett "bu" eller ett " koko"....vad som helst.

Annars känns det lönlöst att sitta här och ordbajsa.

Och som tack får ni ett foto från en härlig weekend.
Jag ♥ den helgen!!!

Nu ska jag ut å ha en cigg och säga till chefen att gylfen är nere.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0