Död ko



Dagens inköp.
Jag och mami stack ut redan vid tio imorse, hämtade ut biljetter, körde till ILVA å sen till den butiken vid XXXL Lutz. Den sistnämnda var fan skit.
Vadå säljare på govlet som har matats med förbestämda rabatter för att få en att tro att de ger en såååå mycket i rabatt. Säljarna själva får hämta prylarna och släpa allt till kassan.
De säljer säkert på provision också.
Fy bövelen.
Där skulle jag aldrig jobba.
Nix!  XXXL Lutz sätter jag inte min fot på.

Fast tyskar driver väl sina anställda hårt?
Jag minns på trygghetsjouren, http://www.trygghetsjouren.se/ , den drivs av en jävla hitlertyp.
En tysk och hans bittra dotter.
Det spioneras, baktalas, skvallras och hotas.
Och tysken tycker att de anställda har det sååå bra jämfört med hur man i Tyskland.

Inte konstigt de har sån personalomsättning :D

Nåja, det var inte det jag skulle skriva om.
Iallafall, vi inhandlade mattor och drog på loppis. Sen gick vi två timmar i bokskogen och DET behövde jag! Helt underbart.
Sen svängde jag förbi LP och plockade upp tre franska bakverk som jag och mami mumsade i oss.
Å efter att ha släppt av henne på centralen drog jag och Ulli till IKEA och småshoppade och SEN landade jag hemma.
*gäsp*

Det är sköööönt å va ledig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0