Fröken sur

Hajj hajj hajj!!!

Å vad det är tungt att dra på smajlsnoddarna idag!!

Vet inte varför men jag är lite nere, lite tung i hjärtat. Och så slog jag i benet i morse så jag rev upp ett jättesår. Vart ännu grinigare då. Skrek på telefonen när det ringde.
Sen svarar men med sametslen stämma :) Mr Jekyll hallåå!

En kund frågade idag vem som talar in vår välkomsthälsning och vi kom in på ämnet röst.
Han fick veta att jag idag ska spela in nya meddelanden med min röst och vart eld och lågor.
Så nu tjatar han hål i mig om att jag ska komma dit och spela in alla meddelanden i deras växel också.

Hur glada tror ni tjejerna DÄR blir om jag kommer och bara knuffar ut deras skånska bräkiga röster???

Fast jag tror inte min boss lånar ut mig :)
Hur skulle det låta om jag hördes i varenda lur hos varenda bilhandlare??
Förjävla läckert tror jag :)



Bilden??
Den dök upp när jag googlade Fröken Ur :)

Förstår inte sambandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0